Cele mai neinspirate sfaturi

Miresele ne-au spus ce sfaturi groaznice au primit cand organizau nunta.
Din momentul in care te logodesti, se pare ca toata lumea vrea sa-ti impartaseasca din cunostintele lor despre nunta. Multe din aceste sfaturi sunt utile dar altele sunt dezastruoase. Am intrebat miresele care a fost cele mai groaznice sfaturi pe care le-au auzit. Iata ce nu trebuie sa faci cand organizezi nunta.
Sfat gresit: „ Cel mai rau sfat pe care l-am primit a fost sa cantam juramintele la nunta.”
Sfatul nostru: incurajam personalizarea juramintelor dar daca nu sunteti cantareti la opera va sfatuim sa lasati aspiratiile de Megastar la nivel de fantezii.
Sfat gresit: „Mama a insistat sa port rochia aurie de la majorat ca rochie de mireasa. I s-a parut inutil sa mai cumpar o rochie pe care sa o port doar o data.”
Sfatul nostru: Desi rochiile purtate in momente cheie ale nuntii pot da o nota sentimentala nuntii si in ultimul timp rochiile colorate castiga teren, rochia de la majorat ar trebui sa stea in dulap in ziua nuntii.
Sfat gresit:” Socrul meu s-a gandit – la noi se poarta inca crinolina? Eu cred ca da! Fa-ti rochia de mireasa asa!
Sfat gresit: „Mi s-a spus ca daca mirele este ocupat pe timpul toastului pot sa ma sarut cu cavalerul de onoare”
Sfatul nostru: Mai are sens sa spunem ce-i gresit aici?!..
Sfat gresit: Soacra mi-a spus ca pot da doar 50 de ron pe meniu. S-a bazat pe cunostintele de la nunta cumnatei mele unde aperitivul a fost foarte sarac si restul felurilor de mancare au venit in portii foarte foarte mici.”
Sfatul nostru: Mancarea este singurul detaliu pe care si-l amintesc invitatii. Indiferent de buget, ar trebui sa aloci 40% din el pentru mancare. Incearca sa tai din alta parte (cum ar fi lista de invitati) decat sa tai din portiile de mancare.
Sfat gresit: „Am fost recent domnisoara de onoare la nunta prietenei mele. Si eu eram logodita si mi-a spus ca nu pot purta inelul la nunta pentru ca este mai mare decat al ei…ridicol!”
Sfatul nostru: Miresele pot sa se teama foarte mult de domnisoarele de onoare pe care ele le considera superioare. Poti sa-i explici fumos ca nu poti sa-l dai jos din motive personale. Daca totusi insista, scoate-l pentru a evita si mai multa drama.”
Sfat gresit: „Mama a vrut sa rog anumite fete dragute de la biserica sa faca parte din domnisoarele de onoare pentru ca fratele meu sa faca cunostinta cu ele.”
Sfatul nostru: Este adevarat ca nuntile sunt un loc grozav sa te cuplezi. Dar domnisoarele de onoare ar trebui sa fie prietenele tale cele mai bune sau rudele cele mai apropiate, asa ca alege persoanele pe care tu, nu fratele tau, le vrei aproape in ziua cea mare.
Sfat gresit: „Mama mi-a spus ca nu trebuie sa mai cerem confirmari la invitatii.
Sfatul nostru: E neaparat nevoie sa obtii confirmari, altfel te trezesti cu 2 3 invitati la nunta si poate ai platit meniul pentru 100 de persoane.
Sfat gresit: „O doamna cu care lucrasem m-a auzit spunandu-i unui coleg de munca cat vreau eu si logodnicul sa economisim pentru nunta. S-a decis sa intervina si mi-a spus ca pot cumpara o casa cu banii aia si ca oricum vom divorta.”
Sfatul nostru: Poti evita sa ai astfel de comentarii legate de bani daca nu discuti despre ei decat cu logodnicul si cu cei care trebuie sa stie cum ar fi parintii.
Sfat gresit: „ Logodnicul meu a sugerat sa punem la mese persoane care nu se cunosc pentru ca invitatii sa se distreze cunoscand oameni noi. Imaginati-va prietena nebunatica din facultate la aceasi masa cu matusa cea surda.”
Sfatul nostru: Aceasta idee este mai mult pentru petrecerile informale. Este o idee buna totusi sa combini locurile la mese dar nu o stresa pe matusa ta punand-o langa invitati mai putin manierati.