Domnisoarele de onoare o iau razna

Cand o mireasa isi alege domnisoarele de onoare, ea cauta printre rudele si prietenii care au fost alaturi de ea in zile bune si in zile rele. Desi, cateodata chiar domnisoarele de onoare sunt responsabile pentru acele zile rele. Am rugat miresicile de pe Bridal sa ne impartaseasca povestile lor legate de domnisoarele de onoare.
„Am fost cu cateva domnisoare de onoare la cumparaturi pentru rochia de mireasa si trebuia sa ne intalnim la 11:00 la magazin. Una din domnisoare bause si a venit ametita rau. Vorbea tare, injura si lua rochiile de pe umerase. Vanzatoarele o tot rugau sa stea jos dar ea nu asculta. Intr-un final a spus ca nu se simte dorita acolo si a plecat. In timp ce iesea din parcare a lovit masina patronului si a plecat. El a vazut numarul de inmatriculare si a chemat politia. Eu a trebuit sa raspund intrebarilor pentru ca eram parte din investigatie. Dupa-amiaza m-a sunat domnisoara in cauza si a inceput sa urle la mine, spunand-mi ca eu am chemat politia si eu le-am spus de ea. Nici macar nu-si amintea ce facuse. Nu mai e nevoie sa spun ca nu a mai fost domnisoara mea de onoare.”
„Domnisoara de onoare a sunat pe sotul meu cu o zi inaintea nuntii, spunandu-i ca la nunta o sa poarte rochia de domnisoara de onoare dar ca seara se va schimba in ceva mai sexi. Sotul meu s-a speriat.”
„Am fost la o nunta unde domnisoara de onoare trebuia sa dea un cd formatiei pentru primul dans al cuplului. Acestia au cantat o versiune diferita a aceluiasi cantec dar nimeni nu a observat, nici macar mirii. Ea a inceput sa urle la solist. Cand am incercat sa o calmez spunandu-i ca nimeni nu a observat ea a tipat „Am observat eu, si eu contez!”
„Fratele logodnicului meu si-a rugat sora mai mare (care era insarcinata in 5 luni) sa fie doamna de onoare. Totusi, sora insarcinata nu era dispusa sa imparta lumina reflectoarelor cu fratele ei nici macar in ziua lui cea mare. Cand faceau fotografiile dupa ce au iesit din biserica, s-a intors si a intrebat cavalerul de onoare daca fotograful o va putea fotografia daca lesina. Ghiciti ce s-a intamplat!? A lesinat. Multi oameni s-au grabi sa ii faca vant in timp ce ea s-a asezat pe un scaun si a zambit la toata lumea.”
„Cand i-am spus domnisoarei de onoare ca fac nunta iarna mi-a zis ca este o prostie si ca ar trebui sa o fac vara. Apoi cand am decis ca rochiile lor sa fie aurii, ea mi-a spus ca nu va purta asa ceva deoarece ii va face pielea sa para bolnavicioasa. A mers intr-atat incat a sunat si pe restul fetelor sa le convinga sa spuna nu.”
„ Toate domnisoarele de onoare s-au adunat sa planuim petrecerea de logodna si fiecare spunea ce idee are. Eu am vrut ca in loc de marturii sa fac o donatie unei asiciatii care lupta impotriva cancerului, in onoarea bunicilor mei. Una din domnisoarele de onoare s-a impotrivit si s-a certat cu toata lumea de la masa pana a inceput sa planga. A fost cel putin ridicol.”
„Prietena mea a venit cu avionul pentru a fi la nunta mea si a stat impreuna cu alta domnisoara in apartamentul nostru in acel week-end. Am iesit impreuna la petrecerea burlacitelor dar dupa ea s-a hotarat sa viziteze si alti prieteni din oras. A plecat cu ea si cealalta prietena. Le-am dat cheia si m-am dus la culcare. A doua zi dimineata am observat ca inca nu ajunsesera. Cand deja era aproape de pranz am inceput sa ma ingrijorez si i-am trimis un mesaj. Nici un raspuns. Vestea s-a raspandit si toata lumea stia ca nu dadeam de ele. Intr-un final, la 12 ore dupa ce trimisesem eu mesajul, primesc un mesaj „Sunt bine. Sorry!”. In cele din urma am aflat ca o lasase balta pe cealalta prietena si plecase cu un baiat si cu telefonul celeilalte. Aceasta incercase toata dimineata sa gaseasca o modalitate de a lua legatura cu mine pentru ca se si ratacise.”