Stiluri de nunta: Dezastre legate de culori

O combinatie de culori pale de primavara poate avea un efect delicat si gratios in timp ce rosul cu accente de auriu poate sa dea o nota regala dar sunt anumite combinatii de culori care pur si simplu nu merg. Asculta ce Bridalutele au de spus.
Colorat ca curcubeul
„Am fost la o nunta unde rochiile domnisoarelor de onoare erau colorate ca un curcubeu: verde intens, galben, rosu, roz si mov. Mirele si cavalerii purtau fracuri cu coada albe. Poate ca era visul miresei dar pur si simplu aratau urat.”
Colorate ca o sorcova
„Am fost la o nunta unde domnisoarele de onoare purtau rochii verzi cu esarfe roz. Mirele purta o camasa in dungi verzi si albastre, cavalerii de onoare purtau camasi in dungi galbene si verzi si mama mirelui purta o rochie verde cu esarfa galbena si pantofi galbeni. Toate florile erau gerbera in culori puternice. Cam ca o sorcova.”
Greseli legate de culorile de sezon
„Am fost la o nunta, in mijlocul verii, unde domniosarele de onoare purtau rochii portocalii dar cand te uitai la costumele negre ale cavalerilor de onoare aveai impresia ca este Halloweenul.”
Nebunia mariachi
„In ceea ce priveste cea mai nereusita combinatie de culori pe care am vazut-o…a fost la o nunta cu tema „fiesta”: tucoise, galben, portocaliu,alb, maro, verde si rosu. Era prea exagerat si aveai impresia ca esti intr-un restaurant mexican nu intr-o sala eleganta de bal.”
Nepotrivire clara
„Cea mai groaznica combinatie pe care am vazut-o a fost la o nunta unde partea de sus a rochiilor domnisoarele de onoare era portocaliu fluorescent si partea de jos din sifon de culoarea levandei. Portocaliul era si tivul. Mireasa a vrut sa se asorteze cu ele avand un buchet de trandafiri rosii. Pur si simplu nu stiu la ce s-a gandit cand a luat aceasta decizie.”
Nu a flatat
„Am fost la o nunta anul trecut unde mireasa a folosit Verde olive si galben auriu. Pentru mine era un dezstru. Aveam rochie Olive si buchetul era galben intens. Era cel mai uraat lucru pe care il vazusem. Nu stiam ca galbenul face parte din culorile nuntii pana nu am vazut buchetul galben din flori false si de prost gust. Poate ca se potriveau daca galbenul era crem.”
Tinute antice
„Am fost la nunta unei rude unde culorile erau albasru-verzui, galben si rosu. Am crezut ca matusa mea alesese culorile mai ales ca aratau urat combinate si rochiile domnisoarelor de onoare eau facute din dantela albasrtu-verzui cu palarii asortate. Groaznic.”
A mers prea departe
„Cand m-am dus la fotograful pentru nunta mea, am vazut cateva fotografii de la o nunta in care culorile erau portocaliu si maro. Nimic important, exceptand faptul ca una dintre domnisoarelor de onoare a vrut sa se asorteze cu rochia si si-a vopsit parul portocaliu. In fiecare poza privirea ti-o atragea domnisoara de onoare, nu cuplul.
O nunta McDonald’s
„Ma simt oribil ca va spun asta dar lucrez intr-un magazin cu accesorii de nunta si intr-o zi a venit o fata la mine care avea culorile nuntii galben si rosu. Arata de parca aveau o nunta McDonald’s. Ar fi aratat mai bine cu rosu si auriu.”