Invitati care nu stiu sa se poarte

O nunta, unde emotiile (si alcoolul) zburda libere, poate scoate in evidenta un comportament nu tocmai adecvat desi prietenii si familia sunt niste persoane placute. Dupa ce am discutat cu nenumarati miri si mirese am catalogat unele dintre cele mai neplacute comportamente. Vrei sa fii un invitat gratios? Nu face nimic din ceea ce citesti mai jos!
Confirmari nepoliticoase
„Am avut niste invitati carora nu le placea meniul ales de noi asa ca au scris pe confirmare ca ei vor mancare vegetariana. Cand soacra mea le-a spus ca nu se poate au sunat la receptia hotelului unde urma sa avem petrecerea sa verifice spusele ei.”
„Un prieten apropiat al soacrei mele are un caine foarte mic si cu cateva saptamani inainte de nunta a informat-o ca o sa aduca cainele la nunta. Din fericire soacra mea l-a informat ca nu este invitat si cainele si in cele din urma toate s-au rezolvat”
„Prietena mea a adus la ceremonia religioasa doar pentru adulti pe prietenul ei si pe copilul ei de 2 ani. Copilul a urlat pe parcursul ceremoniei si mama a fost nevoita sa-l scoata din biserica in timp ce ea a ramas si a continuat sa vada ceremonia. A fost un adevarat cosmar si la receptie pana cand intr-un final s-a decis sa plece spunandu-ne ca este obosit copilul si ca vrea si portia lui la pachet si bineinteles o felie de tort (inca nu-l taiasem).”
Invitati intr-adevar egoisti
„Am fost la o nunta unde mireasa era o fata mai plinuta si unul din invitati a vrut sa faca o gluma cerand cantecul„Baby Got Back”. Cea mai rea parte este ca DJ-ul a spus ca este special pentru mireasa.”
„Am fost la o nunta unde tatal miresei a tipat „Cu limba” in primarie dupa ce primarul a anuntat „Poti sa saruti mireasa.”
„M-am casatorit recent si matusa sotului a venit la mine in timp ce asteptam sa inceapa cununia religioasa si m-a intrebat cum ma cheama. Ma intalneam cu sotul de peste 1 an si o vazusem pe matusa la toate petrecerile familiei.”
Beat si zgomotos
„Exceptand faptul ca unui invitat i s-a parut amuzant sa se urce de doua ori pe mese sa danseze, a mai luat si o stilca de tequila si a invelit-o intr-o punga maro. Inca il vad cum radea ca un mascarici in timp ce dadea peste cap sticla invelita in punga maro.”
„Matusa mea a fost barman la nunta surorii mele si l-a imbatat pe fratele meu de 14 ani. El a inceput sa faca striptease pe ringul de dans si a inceput sa ii spuna familiei cumnatului meu ce credea cu adevarat despre ei.”
Receptii nepoliticoase
„Am fost la o nunta unde mireasa si mirele erau jucatori impatimiti de frisbee. Ca marturii au dat niste frisbee cu monograma dragute tuturor invitatilor. Colegii din facultate ai mirelui au inceput sa le arunce pe ringul de dans, unul altuia. Unul chiar a sarit sa prinda unul si s-a izbit de podea.”
„Am pus camere de luat vederi pe fiecare masa. Dupa ce ne-am intors din luna de miere ne uitam la imagini si am vazut un invitat care s-a dezbracat. Am fost ingroziti.”
Toasturi ingrozitoare
„Cand tatal miresei tinea discursul, familia mirelui vorbea si radea. Mama miresei, care se ametise putin a lua microfonul si le-a spus ca vor ajunde in Iad. Apoi s-a intors catre mire si i-a spus ca spera sa divorteze pentru ca este cel mai oribil om pe care l-a intalnit. Cuplul este inca impreuna dupa 20 de ani dar nu si-a sarbatorit niciodata aniversarea casatoriei.”
„Am fost la o nunta unde nasul a tinut toastul si printre obisnuitele urari de bine si de casa de piatra a scapat si vestea ca mireasa este insarcinata. Totul a fost socant mai ales pentru parintii ei care nu stiau nimic.”