Trend alert! Cantece de ascultat in dimineata nuntii

iata o lista de cantece care te pot ajuta sa incepi pregatirile in dimineata nuntii.
O noua idee care ne obsedeaza: incarca-ti iPod-ul cu o lista de cantece pe care sa le asculti in dimineata nuntii—stii tu, cand iti faci nerabdatoare coafura di cand te machiezi.
"Going to the Chapel" - The Crystals
"Chapel of Love" -The Beach Boys
"Love and Marriage" - Frank Sinatra
"Get Me to the Church on Time" din My Fair Lady
"White Wedding" - Billy Idol
"Plan on Forever" - Sue Ann Carwell & Mervyn Warren
"I Do (Cherish You)" - 98 Degrees
"Wedding Day" - Bee Gees
"(Today I Met) The Boy I'm Gonna Marry" - Darlene Love
"It Had to Be You" - Harry Connick Jr.
"A Moment Like This" - Kelly Clarkson
"How Sweet It Is (To Be Loved by You)" - James Taylor
"You're the One That I Want" din Grease
"I Say a Little Prayer" - Dionne Warwick or Aretha Franklin
"All You Need Is Love" - The Beatles
"Rock This Town" - Stray Cats
"Love You Madly" - Cake
"Walking on Sunshine" - Katrina and the Waves